Over vanHaren

We willen de beste schoenenketen van Nederland zijn. Klanten blij maken met persoonlijk advies en goede service: daar gaan we voor én daar staan we voor bij vanHaren. We investeren elke dag in de groei en ontwikkeling van onze mensen.

Onze beste jaren moeten nog komen.

vanHaren is vanaf de allereerste dag - ruim 90 jaar geleden - een schoenenbedrijf en waar mensen bijzonder belangrijk zijn. Het was crisistijd toen Ivo van Haren in 1929 zijn eerste schoenenwinkel opende aan de Hoogstraat in Rotterdam. Hij had een droom: zorgen dat iedereen goede, mooie schoenen kon dragen zonder hoge kosten. 

Waarom wij succesvol zijn.

Stel je eens voor hoe het is om te werken voor een schoenenmerk (dat hard gaat) waar ze normaal doen over schoenen en waar mensen bijzonder belangrijk zijn. Nou, zo’n bedrijf is vanHaren. Bij vanHaren werken ruim 1.500 medewerkers. Verkoopmedewerkers, filiaalmanagers, logistiek medewerkers, marketeers en runners. 

Elke dag klanten blij maken.

vanHaren legt de lat graag hoog. We willen gewoon de beste schoenenketen van Nederland zijn. Klanten blij maken met persoonlijk advies en goede service: daar gaan we voor én daar staan we voor bij vanHaren. Klanten blij maken, begint met blije medewerkers.  

Samenwerken is goed voor iedereen.

Al ruim dertig jaar is vanHaren onderdeel van het Duitse familiebedrijf Deichmann. Onze schoenenketen heeft daarmee het grootste schoenenbedrijf van Europa achter zich. De Deichmann-groep bestaat uit bijna 4.000 winkels verdeeld over 26 landen. Sterren als Sylvie Meis, Ellie Goulding en Rita Ora waren al eerder gezichten van het bedrijf.